i) Dokumen Sebut Harga akan dijual mulai
18/01/2023
(RABU) sehingga
29/01/2023
(AHAD) pada waktu pejabat.
ii) Mulai 1 Januari 2018, pembelian dokumen sebut harga / tender adalah dibuat secara atas talian (online) dengan melayari web : iperolehan.mpkluang.gov.my.
Kontraktor / Syarikat hendaklah hadir ke kaunter Jabatan Kejuruteraan untuk proses pendaftaran sebelum boleh membuat pembelian.
iii) Setiap dokumen sebut harga / tender dijual dengan harga RM 30.00 untuk kerja G1 dan RM 50.00 untuk kerja G2.
iv) Bayaran bagi sebut harga / tender hendaklah dibuat dalam bentuk draf bank daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia
atau kiriman wang pos (money order) atau kiriman wang pos berpalang (postal order) dan dibayar atas nama Yang Dipertua Majlis Perbandaran Kluang
Wang tunai dan cek tidak diterima selaras dengan ketetapan IPP-PK2 perenggan 8 (iii)(e)(5).
v) Dokumen sebut harga / tender yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga
di
ARAS 2, JABATAN KEJURUTERAAN, WISMA MAJLIS PERBANDARAN KLUANG, 86000 KLUANG, JOHOR.
sebelum jam 12.00 tengah hari pada
29/01/2023
(AHAD).
vi) Penyebutharga yang tidak menerima jawapan selepas 3 bulan daripada tarikh tutup dianggap tidak berjaya.
vii) Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat dan meninjau tapak bina sebelum memasuki tawaran sebut harga / tender. Sebarang butiran yang tidak diperhargakan
adalah dianggap telah dimasukkan ke dalam butiran lain dan haruslah dilaksanakan.Taklimat dan Lawatan Tapak (jika perlu) akan diaturkan.
"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"
(NORLIYATI BINTI MD NOR)
Yang Dipertua,
MAJLIS PERBANDARAN KLUANG.
|
|
|
 | Loading… |
Tawaran ini juga dipamerkan di papan kenyataan sebagaimana berikut:
- Pejabat Jabatan Pengairan Dan Saliran Daerah Kluang
- Pejabat Jabatan Kerja Raya Kluang
- Pejabat Daerah Kluang
- Pejabat Persatuan Kontraktor Melayu Daerah Kluang
Tarikh Iklan:
18/01/2023
Iklan ini adalah janaan komputer. Tiada tanda tangan diperlukan.